2015. július 23.

21. - Levelek

Sziasztok! :)
Nagyon boldog 5. évfordulót kívánok a srácoknak! Boldog születésnapot! Ennek örömére itt az új rész, amiben Zayn érzéseibe kapunk betekintést. Nagyon izgulok, hogy mi a véleményetek, ezért kérlek titeket, írjatok kommentet! Nagyon örülnék neki!
All the love, D


Lehet, hogy az érzelem annyira erős, hogy a test nem bírja féken tartani. A lélek és az érzések átveszik az irányítást, és a test sírni kezd.



Drága Szerelmem!

Elvesztettelek! A saját baromságom miatt. Ma reggel mentél el, és magaddal vitted mindenem. Próbáltalak hívni, de csak a hangpostád szólalt meg. De legalább hallhattam azt a varázslatosan boldog hangod.
Minden rád emlékeztet ebben a házban. Még a wc ülőkéjét is lehajtottam, mert tudom, hogy utálod, ha felhajtva hagyom. Tudom, nevetséges, hogy ezt mondom, de sírtam ma. Sokat. Harry puhapöcsnek, majd egy aljas gazembernek nevezett, amiért ezt tettem. Liam lemondóan rázta a fejét, amikor megtudta, Louis és Niall pedig vállon veregettek, aztán egy-egy nyakast kaptam tőlük.
Hiányzol. 
Annyi minden van a fejemben, ellenben semmit sem tudok leírni, mert értelmetlen zagyvaságok kavalkádja lenne ez az egész levél. Lehet, hogy így is annak tűnik, de már most jobb. Olyan, mintha elmondtam volna neked, hogy éppannyira bánt, amit tettem, mint amennyire hiányzol. Itt fekszem az ágyban, fázom. Üres nélküled. 
Szeretlek.
Minden héten kapni fogsz egy levelet, rendben? A címed nem tudom sajnos, de ha megtalállak, soha többé nem eresztelek el - feltéve ha megtalállak és meg is bocsátasz nekem ezért a hatalmas baromságomért.
Bolondos szerelemmel szeretlek, angyalkám
xx Zayn

2017. 01. 12. 

 A következő levél a 24. születésnapom dátumát viselte.

 Drága kincsem!

 Nagyon boldog születésnapot kívánok neked! Kívánom, hogy minden álmod-vágyad teljesüljön és minden úgy alakuljon, ahogy neked a legjobb. Megérdemled a boldogságot, amit elvettem tőled. Pedig nem akartam! 
 Majdnem három hónap telt el, mióta utoljára beszéltünk. Olyan megtört volt a hangod, olyan elgyötört. Azért tettem le akkor a telefont, mert tudtam, hogy elsírom magam. De erős vagy, szerelmem! Azt sem tudom, mit kellene még mondanom. Talán bocsánatért esedezni? Lehet. De nem fogok könyörögni, vagy megpróbálni befolyásolni téged, mert független nő vagy, angyalka! Magadtól hozol döntéseket, és ezt a jogot soha nem fogom elvenni tőled!
 Mostanra már jól vagy, nem sírsz a múltban történtek miatt! Olyan büszke vagyok rád, édesem! Legutóbb talán csak akkor voltam ennyire büszke, amikor 2010-ben harmadikok lettünk. Vagy amikor az első díjat nyertük. De nem, még akkor sem. Te vagy a büszkeségem, a levegőm.
 A múlt hónapban voltam bevásárolni, és fogalmam sem volt, hogy mit kellene vennem. Ezért felhívtam Eleanor-t, hogy mondja el, mit szoktatok venni. Tizenöt perc múlva odaért és segített nekem. Aztán a fejemhez vágta, hogy eléggé rossz társaság vagyok, és hogy milyen dolog már, hogy nem tudom, mit kell vennem. Addig a napig mindig Harry vagy Liam vásárolt nekem, de mára már tudom, mit kell vennem. Egy nagyon fontos dolgot vettem meg karácsonyra neked, de nem mertem odaadni. Ha egyszer visszakaplak...

 Minden felsőbb hatalom éltessen téged nagyon sokáig erőben, egészségben, szeretetben! Ha megtehetném, most megcsókolnálak és soha el nem eresztenélek!
 Örökké tartó, bolondos szerelemmel szeretlek!
xx Zayn

2017. 04. 01.

A harmadik levél 2017 karácsonyán íródott. Pillantáson véletlenül a lap aljára esett, ahol öt további aláírás is szerepelt. A szám elé kaptam a kezem, hogy nehogy hangosan felsírjak. Megremegett a kezem, a szívem hevesen kezdett dobogni.
Drágám!

 Itt ülök Bradford-ban a szobámban, ahol egy éve te is feküdtél. Amikor anyáék megtudták a születésnapomon, hogy mi történt, nagyon leszidtak. Nem is engedtek szóhoz jutni, csak mondták, mondták a magukét a kihangosított telefonba. Apa nagyon csalódott volt, ahogy anya is, a lányok pedig dühösek, nagyon. Főleg Safaa, tudod, a levél miatt. 
 A lelkemre kötötték, hogy ez így, szó szerint beleírom - most is itt állnak az ágyamnál, nagyon para.
"Tudom, hogy megbántott téged a bátyám, és egy hülye is, amiért ezt tette. De szeret. Nagyon. Szentestén a srácokkal volt, de még éjszaka megjött, hogy velünk ünnepelhesse a reggelt. Valamiért azt hittem, hogy az egész egy vicc és majd te is belépsz vele együtt az ajtón - de nem jöttél. Mindannyiónk nevében kívánok áldott ünnepeket neked, szeretetben, boldogságban. Nagyon szeretünk és gondolunk rád minden nap! Vigyázz magadra, Nor! - Doni"
 "Kedvesem! Trish és én tegnap leültettük Zayn-t még amikor megérkezett, hogy mondja el, mi van veled. De nem jelentkeztél, pedig reméltük, hogy karácsonykor legalább nekünk írsz! És félre ne értsd, nem rágalmazok, csak.. Annyira hiányzol! A fiam bele van betegedve, hogy nincs veled, karikás szemekkel jár-kel a lakásban és olyan nehéz így látni. Tavaly karácsonykor a nevetésed annyira csilingelő volt, annyira boldog és annyira boldoggá tett minket is. Olyan gyorsan romlott el minden, és tudom, hogy erre nem lehet felkészülni, de ha találkoznál vele, mosolyogj! Neki egy mosoly is elég tőled, mert ez élteti. A te boldogságod! Boldog karácsonyt!
Szeretünk!
Yaser"
Köszi, apa, nagyon szépeket mondtál! Safaa is írni akart, de Doni és Wali lebeszélték róla, mert mindenki tudja, hogy nagyon csúnyákat mondana rólam - amit minden bizonnyal meg is érdemelnék. De szeretlek és ezen semmi sem tud változtatni. Benned megtaláltam azt, aki teljessé tesz engem. Te vagy, aki önmagamért szeret és nem érdekből. Sosem hittem volna, hogy az elkövetkezendő időkben egyetlen karácsonyt is nélküled töltök el. Reméltem, hogy mostanra már megtalálunk, de nem sikerült. Jól elbújtál!
 Örökké szeretlek ezzel a bolondosan dobogó szívemmel, amikor veled vagyok!
 xx Zayn

U.i.: Késő van már, mindenki alszik, de én nem tudok. Ezt le kell írnom. A nyáron elkezdtem egy meglepetést csinálni a számodra. El és Lou esküvője májusban lesz, addigra kész is lesz. De a legfontosabb, amit mondani akarok, hogy te vagy az Életem. Mindenem te vagy. Annyira nagyon szeretlek, édesem!

A következő levelet félve hajtottam ki. Az a dátum volt rajta, amit soha nem fogok elfelejteni. Ferbuár 11. Az a nap, amikor legelőször találkoztunk. Amikor kölcsönadta a bakancsát.
 Szerelmem!

 Tavaly nem volt erőm írni. Most van. Két év. Ennyi idő telt el azóta, amióta először beszéltem veled. Ott topogtál a Dress ajtajában egy olyan nadrágban és felsőben, amiből több mindened volt kint, mint bent. De már akkor tetszettél. A combodon lévő tetoválás igazán cuki volt. A barna hajad ziláltan lógott a hátadon, és rögtön az jutott eszembe, hogy ez a nő kell. Ennek a nőnek a hajába akarom fúrni a fejem, és tudni akarom, hogy ennek a végtelenül csinos nőnek hol van még tetoválása. Először nem mertelek megszólítani, de aztán erőt vettem magamon, hisz mi bajom eshet? Maximum egy rajongó vagy, akin - miután hazafuvaroztam és csináltam vele képet - hamar túl leszek. De amint megszólaltál, tudtam, hogy nem egy rajongó vagy. 
 Még mindig nem vagyok túl rajtad. Aznap este még sokáig ott álltam a ház előtt. Láttam a lámpákat, amint egyik szobából a másikba mész, majd a konyhádon lévő függönyt behúzod. Aztán láttam, ahogy Katy is hazaér, majd miután elsötétült a ház, széthúzta a függönyt a konyhában. Tudom, hogy ez mindig is vitatéma volt köztetek, Katy barátnőd elmesélte. Tudom, hogy hiányzik, de kaptál tőle egy levelet a születésnapodra. Azt mondja, hogy gyermeket vár, de azt hiszem, ezt már egy másik levélben leírtam. Valószínűleg már megszült, talán felhívhatnád.
 Nevetséges vagyok, tisztában vagyok vele. Minek írok leveleket, miközben majdnem biztosan tudom, hogy nem fogod elolvasni? Mert erőt ad. Hitet. Reményt, hogy egyszer majd tényleg elolvasod őket, és megbocsátasz nekem. Hogy elfogadod és megérted a döntésem. A biztonságod érdekében tettem mindent. Amikor hazakísértelek a kocsimmal, amikor hazavittelek, amikor magamhoz költöztettelek. Amikor kerestettelek. Tudni szerettem volna, hogy biztonságban vagy-e és nem raboltak el. De Eleanor minden alkalommal megnyugtatott, hogy jól vagy. Beértem ennyi információval. Semmi bizalmasat nem mondott soha, csupán mindig annyit, amennyivel én eléldegéltem egy darabig.
 Most itt vagyok, egy éve távol tőled, attól az embertől, akit életem végéig szeretni és tisztelni fogok.

 Örökké szeretlek, egyetlenem.
xx Zayn

2018. 02. 11.


 Az utolsó levél a születésnapomkor íródott. Alig volt rajta pár sor, de nagyon lényegretörő volt. 

 Boldogságos születésnapot kívánok, édesem!
  Reméltem, hogy mire betöltöd a huszonötöt, már a menyasszonyomnak nevezhetlek. Olyan gyönyörű nő vagy, annyira erős és bátor. Elmentél egy ismeretlen helyre egy jobb dolog reményében. Olyan nagyon szeretlek, angyalka! Két hónap és esküvő. Eleanor nem mondta meg, hogy elért-e téged, de a hangjából ítélve nem. Pedig annyira szeretnélek látni.
 Niall elmesélte, hogy látott téged két hónappal a... dolog után. Először haragudtam rá, de ráébredtem, hogy miattam nem mondta el nekem. Tudta, hogy akkor teljesen el fogom veszíteni a fejem. Hálás vagyok neki.
 És minden felsőbb hatalomnak, hogy ez a csodálatos 11 hónap megadatott nekünk. Még mindig reménykedem, ezt ne felejtsd el. De már csak a Sorsra bízom magunkat. Ha együtt kell lennünk, találkozni fogunk még.

 Őszinte, végtelen szerelemmel
 Zayn

 

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szép volt! Bele könnyeztem ,folytasd ahogy tudod! Igen ,ez parancs! Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El sem hiszed, mennyire örülök, hogy írtál. Nagyon ritkán kap a rész kommentet, és nagyon köszönöm! :)
      Igenis!

      All the love, D

      Törlés
  2. Hát.... nem is tudom mit mondjak.
    Túl mindenen, végre megint sikerült behozni magam, és ... itt ülök könnyes szemmel, sírós hangulattal péntek este.
    Megleptél. Nem számítottam arra hogy elhagyja, utána pedig ennyire kitárod az érzéseit. Az ilyen pasik, akik képesek arra, hogy bevallják saját maguknak és utána a párjuknak is a szerelmet...ritka... és kincs. Nagyon várom a folytatást. Norina reakcióját, a meglepetést amit Zayn tervezett.

    És Demit még mindig imádom a történetedben. Azt hiszem ő sokak számára sokáig példakép lesz, talán örökké is.

    Csak így tovább Dodd.!!!

    Hatalmas harrys ölelés!!!
    Puszik,
    Vivi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, olyan édes vagy! :)
      Demi számomra is példakép, imádom és tisztelem, szóval mindig is szerepet fog kapni a történeteimben.
      Köszönöm.

      All the love, D

      Törlés